| |
| Ortaokul 6. Sınıf Matematik Ders Kitabı ve Çalışma Kitabında Yer Alan Matematiksel Tanımların Tanım Olma Ölçütlerine Göre İncelenmesi |
| |
| Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması |
| |
| Okuma Yazma Nerede Öğretilmeli?: Sınıf Öğretmenlerinin Dış Mekanda Okuryazarlık Faaliyetlerine Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi |
| |
| 2009, 2013 ve 2018 Ortaokul Matematik Öğretim Programlarında Modelleme Kavramlarına Yer Verilme Durumunun Karşılaştırılması |
| |
| Etnomatematikle Öğretimin Öğrencilerin Dönüşüm Geometrisi Konusundaki Problem Çözme Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi |
| |
| İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Matematik Kaygıları ve Okul Rehberlik Servisinin Bu Konudaki Katkılarına Yönelik Görüşleri |
| |
| Etnomatematik Destekli Öğretimin Etkileri: Tutum, Kaygı ve Öz-Yeterlik |
İletişim
kevsergunay@sakarya.edu.tr(264) 295 69 24